Sikeresen a gyógyulásban. Fókuszban a sportrehabilitáció és a súlyzós edzés.

SIKERESEN A GYÓGYULÁSBAN!

Paciensünk erős háti fájdalmakkal keresett meg minket a rendelőben. A hátfájdalmait egy korábbi autóbaleset felerősítette, ezért az akut panaszok már elviselhetetlenné váltak számára. Ilyen állapotban ismertük meg őt.

Mozgásszervi állapotfelmérés és terhelésanalízis kiemelt szerepet játszott a panaszok okának felkutatásában.

Anamnézisében megemlítette hogy nagyon kellemetlen számára, hogy munkahelyén minden nap több szünetet kell tartania, és le kell feküdnie egy ágyra, ez pedig életminőségét jelentősen rontotta. Állapotfelmérése során bebizonyosodott mennyire fontos ismét a has felőli kötőszöveti állapotot felmérni. Mint sok hasonló esetben, ezen a területen nála is feszes, összenőtt kötőszöveti csomókat lehetett kitapintani. Így az első kezeléstől kezdve ez vált a fő célponttá.

Ezzel párhuzamosan végeztünk nála 3 dimenziós terheléses gerincvizsgálatot is, amely kifejezetten rossz gerinc terhelési értékeket mutatott.

Panaszok mögött bújó kinematikai terhelési láncok és azok panaszai kerültek fókuszba.

Az első kezelést nagyon jól tolerálta, számos területen tudtunk kezelést végrehajtani. A következő alkalommal már javulásról számolt be, de életminőségében még jelentős változás nem állt be. Folytattuk a kezelést tovább, igyekeztünk a teljes hasi feszüléseket megszüntetni manuálterápiával, manuális lágyszöveti technikákkal a gyógytorna eszköztárából.

A harmadik kezelésre a beteg már óriási változásról számolt be, hosszú idő után először napokig nem kellett a munkahelyén lefeküdnie, pihennie, fájdalmai csökkentek.

A gyógytorna kezelések mellett másik központi elem a tréning, a sportfizioterápia volt. Kiegészítettük edzésekkel a foglalkozásokat. Ezekben a sportrehabilitációs szemlélettel működő tréningekben gépi asszisztált súlyzós tréninget alkalmaztunk melyre rendkívül jól reagált. Állapotához illeszkedően jó tempóban, ideális súlyokkal eredményesen végezte a gyakorlatokat. A gyakorlatoknál külön figyeltünk arra, hogy megfelelő korrigált tartásban, mozdulatokban vigye véghez a kért feladatokat, a tréningcéloknak megfelelő súlyokkal, amplitúdóval, tempóval, ismétlésszámmal.

Ezeket a tréningeket heti rendszerességgel végezte el. Mindez annyira sikeres volt, hogy a negyedik kezelésre széles mosollyal lépett be a rendelőnkbe, és boldogan mesélt arról, hogy már egyáltalán nem kell lefeküdnie a munkahelyén és fájdalmai is jelentősen csökkentek. A hasi feszülései ebben az időszakban már jelentéktelenek voltak, kitapintani már csak kevés helyen lehetett, így nagyobb hangsúlyt kaptak a súlyzós edzések erősségének fokozására.

Sportrehabilitációs tréning egy életstílus, kivezető a mozgásszervi betegségből.

Látva és tapasztalva hogy a jó eredményeket az élete részévé vált azedzés, a kivitelezés pontosságára, a tartáskorrekcióra már az ő esetében nem is volt szükség, azóta is jár az edzőterembe hogy fejlessze önmagát és életminőségét megőrizze.

Információ kérése és időpont foglalás érdekében hívja ügyfélszolgálatunkat vagy írjon a képernyő jobb alsó sarkában megjelenő chat vonalon!

Telefonos elérhetőségünk munkanapokon 9:00-18:00 óra között a következő:  +36 1 790 9900